Veelgestelde Vragen/FAQ
Over
Кopen
Kan ik de kelder van het Bulgaarse wijnhuis bezoeken en persoonlijk door uw inventaris bladeren?
Wij zijn niet de typische wijnwinkel; Het grootste deel van de inventaris bevindt zich in een kelder met temperatuurregeling en is niet beschikbaar voor causale inzage. Bulgarian Wine House geeft een overzicht van de volledige voorraad wijnen in realtime en biedt online toegang wanneer het u uitkomt.
Wat zijn jullie openingstijden?
Het kantoor van Bulgarian Wine House is geopend op maandag en donderdag van 10:00 tot 17:00 uur, vrijdag en zaterdag van 11:00 tot 16:00 uur. Op zon- en feestdagen is ons kantoor gesloten.
Hoe weet ik dat deze fles goed bewaard is?
Wijn is en blijft een natuurproduct. Hoewel Bulgarian Wine House als wijnimporteur streeft naar kwaliteitswijnen en consistente kwaliteit, kan dit niet altijd worden gegarandeerd. Zeker niet in het geval van de alomtegenwoordige klimaatverandering. Dit geldt zeker voor alle wijnen. De eigenaar van Bulgarian Wine House probeert daarom elk oogstjaar van tevoren te proeven. Dit voorkomt verrassingen.
De eigenaar: “Ik probeer in elke wijnkelder te gaan om gekozen wijnen op te halen, zodat ik uit de eerste hand kennis heb van de bewaarcondities. Wanneer de wijnen in mijn temperatuurgecontroleerde faciliteit aankomen, inspecteer ik elke fles met de hand en proef ik vaak monsterflessen om er zeker van te zijn dat de algehele staat van de kelder voldoet aan mijn strikte normen voor elke fles die ik verkoop, klik hier om meer te lezen.”
Bieden jullie korting op koffers?
Op de vermelde brutoprijzen gelden de volgende staffelkortingen: bij afname vanaf 60 flessen: 4% bij afname vanaf 60 flessen: 8%
Over
Levering
Welke koerier gebruikt u voor leveringen?
Bulgarian Wine House gebruikt PostNL om alle bestellingen te versturen.
Hoe lang duurt de levering?
Over het algemeen duurt het 1-3 werkdagen voordat de bestellingen arriveren. Een levering binnen de provincie Utrecht duurt meestal 1-2 werkdagen.
Hoeveel kost de levering?
Wij bieden een beperkte serie Bulgaarse wijnen aan tegen een eerlijke prijs zonder verborgen toeslagen. Wij brengen alleen in rekening wat het ons kost om uw wijn te verzenden, dus kortingen op verzending zijn niet beschikbaar. Onze website geeft een prijsopgave voor verzending rechtstreeks van PostNL op basis van het aantal flessen en je verzendpostcode. Om de best mogelijke prijs per fles voor verzending te krijgen, moeten klanten verzenden in stappen van 6. We zijn blij om meerdere bestellingen vast te houden en te combineren totdat u een kist met 6 flessen klaar heeft om te verzenden. Klik hier voor meer informatie.
Kan ik mijn artikel volgen?
Ja. Je ontvangt een bevestigingsmail zodra je bestelling is verwerkt. Deze e-mail bevat ook je trackingnummer.
Levert u ook in mijn land?
We verzenden momenteel alleen naar Nederland.
Over
Betaling
Wat betekent pre-arrival?
Bulgarian Wine House koopt soms wijnen van wijnhuizen die pas na 30 tot 120 dagen aankomen. Wij regelen maandelijkse zendingen via groupage vracht. Als u een wijn voor aankomst koopt, nemen wij bij aankomst per e-mail contact met u op om de levering te regelen.
Voor meer informatie over pre-arrival wijnen aangeboden door Bulgarian Wine house, klik hier.
Welke betaalmethoden accepteert u?
Betaling kan worden gedaan via bankoverschrijving. We accepteren momenteel alle relevante credit- en debitcards, waaronder Visa en Mastercard.
Welke valuta kan ik gebruiken?
We accepteren alleen betalingen in euro’s.
Over
Geeft
Mijn wijn is beschadigd tijdens het transport, hoe los ik dit op?
BGwinehouse.nl kan geen retourzendingen accepteren.
Bulgarian Wine House is gespecialiseerd in de verkoop van wijnen die gewoonlijk “as-is” worden genoemd, met een voorbehoud dat de koper oppast. “Caveat emptor” is een Latijnse uitdrukking die “laat de consument op zijn hoede zijn” betekent. Net als de uitdrukking “verkocht zoals het is”, benadrukt het dat de klant het risico accepteert.
Hoewel we ons uiterste best doen om de herkomst te identificeren en te verifiëren, kunnen we geen gebrekkige of bedorven wijn accepteren of om welke reden dan ook een waarde retourneren voor wijnen van meer dan vijf jaar oud. Als u een specifiek restitutieverzoek heeft, neem dan contact met ons op via e-mail of op 06-8277-4032.
Hoe retourneer ik een artikel?
Retourzendingen zonder onze schriftelijke toestemming kunnen niet worden verwerkt. Alleen gangbare wijnen in originele verpakking worden geaccepteerd.
Wie betaalt de portokosten?
Goederen die na schriftelijke toestemming van ons worden geretourneerd, worden gecrediteerd met een aftrek van € 0,25 ex btw per fles. Daarnaast worden € 17,50 ex btw retourkosten in rekening gebracht.
Kunt u bevestigen dat u mijn retourzending hebt ontvangen?
We streven ernaar om retourzendingen binnen 2 werkdagen na ontvangst te verwerken. Je ontvangt een e-mail zodra het retourproces is voltooid.