Over

Кopen

Kan ik de kelder van het Bulgaarse wijnhuis bezoeken en persoonlijk door uw inventaris bladeren?

Wij zijn niet de typische wijnwinkel; Het grootste deel van de inventaris bevindt zich in een kelder met temperatuurregeling en is niet beschikbaar voor causale inzage. Bulgarian Wine House toont de hele voorraad wijnen in realtime, zodat je ze online kunt bekijken wanneer het jou uitkomt.

Wat zijn jullie openingstijden?

Het kantoor van Bulgarian Wine House is geopend op maandag en donderdag van 10.00 tot 17.00 uur, vrijdag en zaterdag van 11.00 tot 16.00 uur. Ons kantoor is gesloten op zondag en nationale feestdagen.

Hoe weet ik dat deze fles goed bewaard is?

Wijn is en blijft een natuurproduct. Hoewel Bulgarian Wine House als wijnimporteur streeft naar kwaliteitswijnen en een constante kwaliteit, kan dit niet altijd gegarandeerd worden. Zeker niet in het geval van de alomtegenwoordige klimaatverandering. Dit heeft zeker invloed op alle wijnen. De eigenaar van Bulgarian Wine House probeert daarom elk oogstjaar van tevoren geproefd te hebben. Dit voorkomt verrassingen.

De eigenaar: “Ik probeer in elke wijnkelder te gaan om gekozen wijnen op te halen, zodat ik uit de eerste hand kennis heb van de bewaarcondities. Wanneer de wijnen in mijn temperatuurgecontroleerde faciliteit aankomen, inspecteer ik elke fles met de hand en proef ik vaak monsterflessen om er zeker van te zijn dat de algehele staat van de kelder voldoet aan mijn strikte normen voor elke fles die ik verkoop, klik hier om meer te lezen.”

Bieden jullie korting op koffers?

Op de vermelde brutoprijzen gelden de volgende staffelkortingen: bij afname vanaf 60 flessen: 4% bij afname vanaf 60 flessen: 8%

Over

Levering

Welke koerier gebruikt u voor leveringen?

Bulgarian Wine House gebruikt PostNL om alle bestellingen te versturen.

Hoe lang duurt de levering?

Over het algemeen duurt het 1-3 werkdagen voordat de bestellingen arriveren. Een levering binnen de provincie Utrecht duurt meestal 1-2 werkdagen.

Hoeveel kost de levering?

Wij brengen alleen in rekening wat het ons kost om uw wijn te verzenden, dus kortingen op verzending zijn niet beschikbaar. Onze website geeft een prijsopgave voor verzending rechtstreeks van PostNL op basis van het aantal flessen en je verzendpostcode. Om de best mogelijke verzendkosten per fles te krijgen, moeten klanten per 12 flessen verzenden. We houden graag meerdere bestellingen vast en combineren ze totdat je een krat met 12 flessen hebt klaarstaan voor verzending. Klik hier voor meer informatie.

Kan ik mijn artikel volgen?

Ja. Je ontvangt een bevestigingsmail zodra je bestelling is verwerkt. Deze e-mail bevat ook je trackingnummer.

Levert u ook in mijn land?

We verzenden momenteel alleen naar Nederland.

Over

Betaling

Wat betekent pre-arrival?

Bulgarian Wine House koopt soms wijnen van wijnhuizen die pas na 30 tot 120 dagen aankomen. We regelen maandelijkse zendingen via groupagevracht. Als je een pre-arrival wijn koopt, nemen we na aankomst via e-mail contact met je op om de levering te regelen.
Klik hier voor meer informatie over pre-arrival wijnen die worden aangeboden door Bulgarian Wine house.

Welke betaalmethoden accepteert u?

Betaling kan worden gedaan via bankoverschrijving. We accepteren momenteel alle relevante credit- en debitcards, waaronder Visa en Mastercard.

Welke valuta kan ik gebruiken?

We accepteren alleen betalingen in euro’s.

Over

Geeft

Mijn wijn is beschadigd tijdens het transport, hoe los ik dit op?

BGwinehouse.com kan geen retourzendingen accepteren.

Bulgarian Wine House is gespecialiseerd in de verkoop van wijnen die gewoonlijk “as-is” worden genoemd, met een voorbehoud dat de koper oppast. “Caveat emptor” is een Latijnse uitdrukking die “laat de consument op zijn hoede zijn” betekent. Net als de uitdrukking “verkocht zoals het is”, benadrukt het dat de klant het risico accepteert.

Hoewel we ons uiterste best doen om de herkomst te identificeren en te verifiëren, kunnen we geen gebrekkige of bedorven wijn accepteren of om welke reden dan ook een waarde retourneren voor wijnen van meer dan vijf jaar oud. Als je een specifiek restitutieverzoek hebt, neem dan contact met ons op via 06-8277-4032.

Hoe retourneer ik een artikel?

Retourzendingen zonder onze schriftelijke toestemming kunnen niet in behandeling worden genomen. Alleen courante wijnen in originele verpakking worden geaccepteerd.

Wie betaalt de portokosten?

Goederen die na schriftelijke toestemming van ons worden geretourneerd, worden gecrediteerd met een aftrek van € 0,25 ex btw per fles. Daarnaast worden € 17,50 ex btw retourkosten in rekening gebracht.

Kunt u bevestigen dat u mijn retourzending hebt ontvangen?

We streven ernaar om retourzendingen binnen 2 werkdagen na ontvangst te verwerken. Je ontvangt een e-mail zodra het retourproces is voltooid.

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.